Aktualności

International Dot Day

Międzynarodowy Dzień Kropki, to święto kreatywności, odwagi i zabawy! 🥳 Dzień ten ma na celu pobudzać kreatywność i pomysłowość uczniów oraz zachęcać ich do tworzenia. 👩‍🎨🎨 Sami zobaczcie co ciekawego stworzyli nasi uczniowie i ile radości przyniosło im to święto!🤩

Wakacyjny zawrót głowy

W kolejnym tygodniu wakacji odwiedziliśmy Ranczo Pstrągowa. Tam czekały na nas warsztaty robienia proziaków, zabawy w „Małpim Gaju”, tor pontonowy, wieża widokowa, letni kulig na saniach z kołami oraz karmienie oswojonych zwierząt. Mieliśmy też możliwość zobaczyć indiański dom – Tipi i poznać zwyczaje indiańskie. Wakacyjnego szaleństwa dopełniła wycieczka do pobliskiego Ośrodka Wypoczynkowego Jałowce, gdzie czekała na nas słoneczna pogoda oraz możliwość kąpieli i zabaw na...

Wakacyjna wyprawa do Krzyżtopór

Nasze dzieciaki zwiedziły pełen magii i tajemnic zamek Krzyżtopór w Ujeździe. To zabytek międzynarodowej klasy. Wybudowany w wyjątkowy sposób z: 365 oknami 52 komnatami 12 salami 4 basztami co przekłada się na liczbę dni, tygodni, miesięcy i pór roku. To był dzień pełen nowych znajomości i ciekawych wypraw.

Rozstrzygnięcie konkursu “Albus”

Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w ogólnopolskim konkursie “Albus” z przyrody i geografii: Klasa 4 Oliwer Schwanitz Igor Przybyło Daniel Nicoś Nela Stróż Hanna Bukowska Klasa 7 Honorata Bek Michał Dykas Hanna Bukowska otrzymała wyróżnienie w tym konkursie. Serdecznie gratulujemy!!!!!

Wizyta w Muzeum Regionalnym w Dębicy

Uczniowie klas 4-8 w dniu dzisiejszym wzięli udział w zajęciach muzealnych o historii miasta Dębicy. Mięli możliwość oglądnięcia wystawy pt. “Dom na Podgórzu kultura ludowa ziemi dębickiej”. Polecamy odwiedzić Muzeum Regionalne w Dębicy.

XVIII EDYCJA POWIATOWEGO KONKURSU “OCHRONA PRZYRODY NA PODKARPACIU”

W dniu 20 maja 2022 r. Honorata Bek i Michał Dykas uczestniczyli w powiatowym konkursie ekologicznym, zorganizowanym przez Zespół Szkół nr 2 w Dębicy. Uczniowie wykazali się wiedzą na temat ochrony przyrody w naszym województwie. Nagrodą dla najlepszych uczniów w powiecie była wspaniała wycieczka do Muszyny. Opiekunem uczniów była Anna Doniec.

Lekcja przyrody w terenie

W dniu 10.06.2022r. klasa 4 udała się na lekcję przyrody w terenie.  Udaliśmy się nad Wisłokę, gdzie omówiliśmy elementy doliny rzecznej, powtórzyliśmy cechy poszczególnych odcinków rzeki, wymieniliśmy drzewa typowe dla lasu łęgowego, a także na własne oczy zobaczyliśmy rośliny typowe dla łąk.

Wycieczka do Krakowa

Z okazji Dnia Dziecka uczniowie klasy 7 udali się pociągiem do Krakowa. Zwiedzili piękny ogród botaniczny Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz zmierzyli się z labiryntem lustrzanym, który sprawił im wiele radości. To był wspaniały, pełen wrażeń i atrakcji dzień!